21.09.2011

Punkrock z nutka dekadencji

Przechowalnia zachwyciła się ostatnim wpisem na blogu Vosges Paris, który przytaczam poniżej:


"Moje serce podsokczyło, kiedy w ostatnią sobotę zobaczyłam w poczcie ostatnie wydanie holenderskiego magazynu 101 woonideeën a w nim zdjęcie, które od lat mnie inspirowało. Mały urywek kuchni z betonową podłogą i ciezkim metalowym stołem - od lat byłam zakochana w tej fotografii.
Byłam bardzo szczęśliwa, że mogłam odnaleźć historie i poznać ludzi, którzy urządzili ten dom. Budynek znajduje się poza miastem, ale ma w sobie urbanistyczny i lofotwy klimat. Kiedyś przez długie lata znajdowała się w nim Browar, teraz mieszka tutaj wraz ze swoja rodzina szwedzki architekt i designer Johan Israelson. Johan jest byłym muzykiem i określa swój styl jako punkrock z nutką dekadencji. Całkowicie kocham ten styl i odnajduje siebie w wielu pomysłach Johana. Połączenie czerni i ciężkiego metalu z chrupiącą bielą i miekką  szaroscią betonowych ścian. Ulubione kolory są przyczernione: oliwkowa zieleń, granatowy i głęboki fiolet.






"Gdzie wiekszość ludzi tworzy przytulny nastrój zawiesząjac zaslony i wprowadzając do wyposażenia różne materiały, Johan zezygnuje z dekoracji okna i używa owczych skór, które ocieplaja reszte”



"Kontrast pomiędzy ciemną  drewnianą ścianą  i obrazem autorstwa Jesper Zacco"

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz